Splošni pogoji poslovanja

Pozdravljeni in dobrodošli na spletnem mestu SUP outlet, kjer vam nudimo številne kakovostne artikle za uživanje na vodi. Spletno mesto SUP outlet, dostopno na spletnem naslovu sup-outlet.si (v nadaljevanju spletna trgovina) ponuja kotistne informacije o zabavi, športu in artiklih, z možnostjo nakupa artiklov.

Internetno prodajo spletne trgovine izvaja podjetje Loud and Clear, Vito Babič s.p., Malečnik 88, 2229 Malečnik, daavčna številka: SI-41080190, matična številka: 9561846000 (v nadaljevanju podjetje).

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2, 126/2007, 86/2009, 78/2011), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Uradni list RS, št. 96/2009-UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1; Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo in 177/20), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), Obligacijskim zakonikom (OZ, 97/2007-UPB1), Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja.

Z obiskovanjem in uporabo spletne trgovine se vsak obiskovalec ali kupec strinja, da je pred sklenitvijo pogodbe v celoti seznanjen z njegovim celotnim besedilom, saj je bil nanje izrecno opozorjen s tem zapisom, ki je dostopen na spletni strani spletne trgovine. Šteje se, da z obiskom in uporabo spletne trgovine obiskovalec, z oddajo naročila pa kupec v kakršnikoli obliki v celoti sprejema splošne pogoje poslovanja.

Vsi zasebni podatki so strogo varovani. Podjetje si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Spremembe veljajo od trenutka objave.

Podjetje se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh elektronske trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega ali zvočnega materiala.

Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem in podjetjem v elektronski obliki, se šteje kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.

Spletne trgovina je odprta 24 ur na dan, vsak dan. Zaradi različnih tehničnih ali drugačnih razlogov poslovanje preko spletne trgovine ali celo dostop do spletne trgovine včasih ni mogoč. Podjetje si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh artiklov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

Pogodbo je moč skleniti le v slovenskem jeziku.

Obiskovalec ali kupec spletne trgovine v zvezi z uporabo spletne trgovine nima nikakršnih stroškov, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva. Podjetje ne zaračunava nobenih dodatnih stroškov, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva.

Vrste uporabnikov

Obiskovalec je oseba, ki obišče spletno trgovino na spletnem naslovu. Če obiskovalec opravi registracijo na spletni strani in potrdi postopek, postane član spletne trgovine. Tako obiskovalec kot član (v nadaljevanju uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini.

Kot kupca smatramo osebo, ki se registrira spletni trgovini in kupi vsaj po en artikel, oziroma nakup opravi direktno na spletni trgovini brez predhodne registracije, z vnosom potrebnih podatkov za oddajo naročila, plačilo in opravljen nakup.

Kupec z registracijo oziroma opravljenim nakupom potrjuje, da je polnoletna oziroma poslovno sposobna oseba.

Nakupe v imenu in za račun poslovno popolnoma nesposobnih oseb lahko sklenejo njihovi zakoniti zastopniki ali skrbniki, poslovno delno sposobne osebe pa lahko sklenejo nakup le s soglasjem zakonitega zastopnika ali skrbnika. Z morebitno registracijo oziroma opravljenim nakupom kupec soglaša v skladu z zgoraj navedenim.

Podjetje ne odgovarja za dejanja v nasprotju z zgoraj navedenim.

Vse cene so izražene v evrih in vključujejo DDV po veljavni stopnji. Veljajo cene in druge ugodnosti, ki veljajo na dan prejema naročila.

Originalni račun stranka prejme na svoj elektronski naslov, ki ga je navedla ob registraciji oziroma opravljenem naročilo. kupec prejme račun, ko podjetje prejme plačilo na transakcijski račun.

Pogoje nakupa/prodaje artiklov preko spletne trgovine določajo ti Splošni pogoji, s katerimi se kupec strinja ob oddaji naročila. Nakup/prodaja artiklov poteka v naslednjih fazah: morebitna registracija oziroma izpolnitev potrebnih podatkov, naročilo, plačilo, dostava, morebitno vračilo artikla.

Registracija

Obiskovalec lahko registracijo za člana spletne trgovine opravi preko spleta. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, in geslo. Uporabniško ime in geslo člana povezujeta z vnesenimi podatki. Član lahko kadarkoli dostopa in spreminja svoje podatke v nastavitvah računa.

Obiskovalec odgovarja za točnost in popolnost podatkov, ki jih vnese ob registraciji. Če pride do spremembe podatkov, ki ste jih vnesli ob registraciji, prosimo, za čim prejšnjo posodobitev podatkov na spletni trgovini.

Postopek naročanja

Artikle uporabnik elektronsko naroči tako, da jih doda v nakupovalno košarico. artikli se štejejo za naročene v trenutku, ko uporabnik opravi celoten postopek naročanja. Potrdilo o prejemu naročila uporabnik prejme na elektronski naslov, ki ga navede ob registraciji oziroma oddaji naročila. Če uporabnik ne prejme elektronskega sporočila o prejetju naročila, naj preveri, ali so artikli v košarici in ponovi postopek naročanja.

Podjetje se zavezuje, da bo dostavilo vse naročene artikle, ki so v trenutku dostave na zalogi. V kolikor podjetje ne more dostaviti katerega od naročenih artiklov, bo kupca kontaktiralo po elektronski pošti za nadomestni artikel ali odstop od naročenega artikla. Vsi ostali naročeni artikli bodo dostavljeni.

Pred potrditvijo nakupa podjetje poziva uporabnika, da še enkrat pregleda relevantnost in točnost vnesenih podatkov in željenih artiklov  in jih po potrebi korigira.

Postopek nakupa

Postopek nakupa je v celoti zaključen, ko je ugotovljeno, da so bili izvedeni vsi za to potrebni koraki. S potrditvijo naročila je kupec seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine.

V postopku nakupa so uporabniku na voljo naslednji tehnični koraki:
- iskanje posameznega produkta
- izbor željenega produkta za nakup
- določitev količine in raznovtstnosti izbora produktov za nakup v nakupovalni košarici
- pregled končne cene izbranih produktov v izbrani količini
- vnos potrebnih podatkov za oddajo naročila
- potrditev naročila
- oddaja naročila

Plačilo

Kupec se zavezuje, da bo naročene artikle plačal podjetju na enega od naslednjih načinov plačila:
- spletno plačilo s kartico z odloženim načinom plačila
- spletno plačilo z debetno kartico oz. kartico za plačevanje na spletu
- spletno plačilo s PayPal-om
- z direktnim nakazilom na transakcijski račun podjetja po predračunu ali ponudbi.

Plačilo se izvede v enkratnem znesku, do plačila kupnine so artikli v lasti podjetja.

Kartica, ki je bila uporabljena za plačilo, se s strani podjetja ne bremeni samodejno, ampak šele ob odpošiljanju blaga oziroma kakor to omogoča ponudnik storitev spletnega plačevana Mollie.

Ob oddaji naročila je uporabnik preusmerjen na varen spletni plačilni sistem WSPay, kjer zaključi plačilo z vnosom potrebnih podatkov (številka kartice, datum veljavnosti kartice, varnostna koda kartice, lastnik kartice). Podatke prek zaščitene SSL povezave obravnava WSPay. Podjetje z uporabno varnostnih protokolov zagotavlja varnost uporabnikovih podatkov. Podatki so šifrirani in jih ni mogoče zlorabiti.

Spletno plačilo uporabnik izvede pred prevzemom blaga.

Spletna trgovina omogoča nakupe na drobno le končnim potrošnikom (B2C). Zato ne omogoča B2B prodaje prek drugih trgovin in ne ponujamo možnosti izdaje računov  pravnim osebam.V primeru, da uporabnik želi vzpostaviti B2B odnos s podjetjem in kupiti večje količine (v minimalni nabavni vrednosti 800 eur + DDV), uporabnika prosimo, da se obrne na nas na elektronskem naslovu info@sup-outlet.si in usmerili ga bomo na našo trgovino na debelo.

Račun in spremna obvestila

Račun se izda na trajnem mediju, v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški, uporabniku pa se ta posreduje preko elektronske pošte.

Cene

Vse cene v spletni trgovini so navedene v EUR in vsebujejo DDV. DDV je obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1).

Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga, razen če je tako navedeno.Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Ponudba velja do preklica.

Potrditev naročila

Po oddaji naročila uporabnik od podjetja na elektronski naslov, ki ga je navedel ob oddaji naročila, prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto.

Razen možnosti odstopa od pogodbe uporabnik po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabnik lahko prekliče posamezno naročilo kolikor sistem naročila to še omogoča.

Nakup 

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo na elektronski naslov, naveden v postopku registracije oziroma nakupa. Podjetje naročilo pregleda, preveri zalogo naročenih artiklov ter naročilo potrdili oziroma z obrazložitvijo zavrne. Za točnost podatkov navedenih v registracijskem postopku se lahko podjetje obrne na kupca tudi preko telefona ali elektronskega naslova. Podjetje kupcu posreduje potrditev naročila s čimer postane namera o nakupu naročenega artikla sklenjena.

Kupoprodajna pogodba se smatra za sklenjeno v trenutku ko kupec in podjetje kot prodajalec potrdita naročilo. Kupec ga potrdi v postopku elektronskega nakupa na spletni trgovini, podjetje kot prodajalec pa kupcu potrdi naročilo v odgovoru z elektronskim sporočilom.

Podjetje se trudi zagotavljati najbolj ažurne in točne podatke, a se lahko zgodi, da je podatek o ceni ali drugi naravi artikla napačen oz. pomanjkljiv. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, podjetje odstopa od nakupa oz. to možnost nudi  kupcu. 

Odprema in dobavni roki

Artikel, ki je na zalogi in je naročen, do 12. ure v času delavnika, se odpremi v istem delovnem dnevu oziroma predvidoma do treh delovnih dni. Enako velja za artikle naročene v prednaročilu. Običajni dobavni roki so od enega do petih delovnih dni. Blago naročeno med vikendi in prazniki bo poslano v treh delovnih dneh po prejemu naročila. Dobava naročila je odvisna od ponudnika dostavnih storitev. Blago, naročeno v spletni trgovini, dostavlja dostavna služba DHL in DPD. Za dosego optimalne in hitre dostave artiklov si podjetje pridržuje pravico za izbiro drugih dostavnih služb.

Kupcem se zaračuna poštnina po veljavnem ceniku. Kupec bo seznanjen s stroškom poštnine pred potrditvijo naročila. Kupec bo seznanjen tudi, če poštnino v celoti krije prodajalec.

Podjetje v dogovorjenem roku naročene artikle pripravi in odpošlje.V času med prazniki (npr. božič) se čas dostave podaljša, zato poskrbite za predčasno naročilo. Delovni čas za sprejem naročil je od ponedeljka do petka od 8.00 do 15.00 ure.

Pogoji dostave ne vključujejo:
- dneva prejema naročila,
- časovnega zamika zaradi napačnega in nepopolnega naslova prejemnika,
- časa zamude zaradi višje sile ali zastoja v prometu, ki nastane brez krivde podjetja,
- vikendov, praznikov in dela prostih dni po slovenskih ali hrvaških predpisih.

Vračilo in menjava artiklov

Naročeni artikli bodo za transport in dostavo pripravljeni tako, da jih ob običajnem, odgovornem ravnanju med transportom ni mogoče poškodovati.

Kupec je dolžan pošiljko ob prevzemu pregledati. V kolikor ima pošiljka zunanje znake poškodbe, ali je vidno poškodovana, mora kupec pošiljko nujno reklamirati pri dostavljalcu ter o tem obvestiti prodajalca na elektronski naslov info@sup-outlet.si. Poškodovano blago mora kupec vrniti prodajalcu najkasnje v obdobju 8 dneh, prodajalec pa je dolžen kupcu najkasnje v treh dneh od prevzema poškodovanega blaga odposlati ustrezno nepoškodovano blago, v kolikor je reklamacija upravičena. 

V primeru, da gre za odstop od naročila (ki ne vključuje vračila artikla, saj je bil ta sprožen še preden je artikel odposlan), torej gre le za spletno plačilo, se kupcu vplačani denar vrne v roku 15 dni od prejema zahtevka kupca za vračilo vplačanega zneska.

Kupec nima pravice do vračila artikla v primerih, ki jih določa 49. člen Zakona o varstvu potrošnikov.

Kupec ima pravico do zamenjave, vračila kupnine ali kupona za naslednji nakup v primeru, da se mu dobavi artikel, ki ga ni naročil oziroma gre za artikel s kakovostno napako (uničen, poškodovan, pomanjkljiv artikel). 

Stvarna napaka

Za stvarno napako se smatra kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernostt artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Prijava stvarne napake

Kupec mora podjetje o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obvestilo o stvarni napaki nam kupec lahko pošlje po pošti ali na elektronski naslov info@sup-outlet.si. V sporočilu morajo biti navedeni:
- Podatki kupca (ime, priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka)
- Številka in datum računa, datum prejetja artikla
- Podroben opis razloga zaradi katerega kupec uveljavlja stvarno napako

Pomembno: artikel, ki kupec vrača mora, zaradi uveljavljanja stvarne napake, ob vračilu imeti priložene vse morebitne dodatke.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Odstop od pogodbe

Kupec - potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči pisno ali preko elektronske pošte, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti na dan prevzema artikla. Vračilo velja za vse artikle v spletni trgovini.

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu ali z elektronskim sporočilom na elektronski naslov info@sup-outlet.si z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.  V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca - podjetja v 14 dneh od prevzema artikla.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe. Da je bil artikel vrnjen v skladu s predpisanim rokom, se šteje, če je bil dostavljen na sedež podjetja ali pa odposlan na sedež podjetja pred iztekom roka za vračilo.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vrnjenega artikla. Kupcu se vrne kupnina z enakimplačilnim sredstvom, kot je bilo plačilo izvedeno, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva. 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količinazmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot). V primeru vračila blaga potrošnika prosimo, da si natisne obrazec za vračilo blaga, ga ustrezno izpolni, podpiše in ga pošljet skupaj z blagom in kopijo računa po pošti na naslov podjetja. 

Garancija

Vsak izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu, prav tako je na garancijskem listu ali računu navedeno trajanje garancije. Garancija velja na območju Republike Slovenije.

Proizvajalec oziroma uvoznik jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka potrošniku.

Uveljavljanje garancije

Podjetje  je v skladu z zakonom dolžano kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno uporabo kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja z računom prodajalca. Prodajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom ali pa vrniti kupnino. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.

Garancija ne velja v primerih:
- če potrošnik ni ravnal v skladu z navodili za uporabo izdelka,
- da je v izdelek posegala nepooblaščena oseba,
- če gre za obrabo zaradi normalne uporabe
- če gre za reklamacijo potrošnega materiala

Varstvo osebnih podatkov

Podjetje zbira osebne podatke kupcev le v obsegu, ki je potreben za izpolnjevanje obveznosti, obveščanje o novostih in akcijskih artiklih ter dostavo promocijskih informacij in materialov, izboljšanje odnosov s kupci in preverjanje drugih podatkov, ki so potrebni za spletno nakupovanje.

Podjetje se zavezuje k varovanju osebnih podatkov strank v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in se zavezuje, da osebnih podatkov brez privolitve obiskovalcev in kupcev spletne trgovine na kakršenkoli način ne bo posredovalo tretjim osebam. To stori izjemoma za podatke, ki so poslovnim partnerjem potrebni za izvedbo dostava kupljenega artikla. Tukaj so izključeni primeri, v katerih je podjetje z veljavno odredbo pooblaščenih državnih organov v skladu z zakonom dolžan zagotoviti ali omogočiti vpogled v osebne podatke kupcev.

Kupec ima pravico zahtevati dopolnitev, popravek ali spremembo netočnih osebnih podatkov. Kupec lahko kadarkoli pisno zahteva trajno ali začasno prepoved uporabe njegovih osebnih podatkov.

Omejitev odgovornosti

Podjetje se trudi zagotavljati najboljši dostop in delovanje spletne trgovine, vendar ne prevzema nikakršnih odgovornosti in garancij za njegovo nemoteno uporabo. Vsi uporabniki uporabljajo spletno mesto na lastno odgovornost.

Niti podjetje, niti katera koli druga fizična ali pravna oseba, ki je sodelovala pri ustvarjanju, nastanku in izdelavi spletnega mesta ali še sodeluje pri nadgradnjah in novih informacijah in gradivih, ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi nastala zaradi dostopa, uporabe ali nezmožnosti uporabe informacij in gradiv na spletnem mestu.

V podjetju stremimo k objavi preverjenih in pravilnih podatkov. V primeru, da na spletni strani obiskovalec odkrije neresnične oziroma neustrezne informacije, podjetje naproša, da to nemudoma sporoči po elektronski pošti na naslov info@sup-outlet.com.

Podjetje je pooblaščeno, da brez predhodnega obvestila spremeni vsebino teh Splošnih pogojev, ponudbo artiklov, cenike, druge podatke v zvezi s spletno prodajo ter vse druge vsebine na spletni trgovini. Podjetje ne odgovarja za morebitno škodo, povzročeno s temi spremembami.

Spletna trgovina lahko vsebuje povezave do drugih spletnih mest, za čigar vsebino podjetje ni odgovorno oziroma niso pod nadzorom podjetja, zato uporabniki do njih dostopajo na lastno tveganje in odgovornost. Na spletni trgovini je omogočeno oglaševanje, oglaševalci pa so odgovorni za skladnost reklamnih informacij in dejavnosti, da jih izvajajo z zakonskimi normami in pravili. Podjetje ne odgovarja za morebitne napake in nepravilnosti marketinških dejavnosti, ki jih izvajajo oglaševalci.

Vsebina na spletni srani je avtorsko delo in je zaščitena v skladu z določili Zakona o avtorskih in sorodnih pravicah ter se lahko uporablja le za osebne potrebe in v nekomercialne namene.

Podjetje poudarja, da so fotografije in opisi posameznih artiklov na spletni trgovini lahko simbolični. Za razumevanje in predstavitev artiklov si jih prizadevamo čim bolj natančno prikazati in opisati. Podjetje si pridržuje pravico do pojava morebitnih napak v opisu in fotografiji artikla ter se tovrstne napake trudi čim prej odpraviti.

Podjetje se odvezuje vsakršne odgovornosti za škodo, ki bi lahko nastala pri obisku, koriščenju in ogledu spletne trgovine na napravah, ki omogočajo dostop do spletne trgovine in na podatkih, shranjenih na istih napravah, v primeru, da je škoda nastala zaradi nezakonitih dejanj tretjih oseb, računalniških virusov ipd. Podjetje je oproščeno vsakršne odgovornosti v primeru okoliščin, ki onemogočajo uporabo spletne trgovine.

Ob morebitni registraciji v spletno trgovino obiskovalec ustvari geslo, ki ga hrani le zase in ga ne deli z drugimi osebami. Obiskovalec je odgovoren za vse promocije in naročila, ki so oddana v registriran račun obiskovalca. V kolikor obiskovalec meni, da obstaja možnost, da pozna geslo obiskovalca druga oseba, kontaktira podjetje na elektronski naslov info@sup-outlet.si, da pridobi navodila za spremembo gesla. V kolikor obstaja sum o kršitvi varnosti, ima podjetje pravico od registiranega obiskovalca zahtevati spremembo gesla ali blokira njegov uporabniški račun.

Odgovornost kupca je, da artikle, kupljene na spletni trgovini, uporablja varno in primerno namenu končnega artikla. Za morebitne posledice nepravilne uporabe je odgovoren izključno kupec iartiklov. Podjetje ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi nastala zaradi napačne uporabe ali neznanja kupca.

Podjetje redno skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini,se pa lahko lastnosti artiklov, njihova dostopnost in cena spremenijo tako hitro, da podjetje ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo podjetje kupca obvestilo o spremembah in mu omogočilo preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Druge določbe

Vse strani spletne trgovine, kjer se izmenjujejo zaupni podatki (geslo, spletno plačilo), so zaščitene z uporabo varnostnega protokola SSL (128-bitna zaščita podatkov). Varnostno kodiranje SSL je standardna tehnologija za zaščito podatkov, ki omogoča varno izmenjavo podatkov med vašim brskalnikom in spletno trgovino.

Spletna trgovina uporablja "piškotke" izključno kot identifikator seje. “Piškotki" vsebujejo t.i. »session id«, ki omogoča, prepoznavanja brskalnika, s katerim obiskovalec dostopa med sejo. Ta zagotavlja tudi pomnjenje uporabnika in mu omogoča nakup na spletni trgovini.

Storitve podjetja oz. spletne trgovine ne vključujejo stroškov, ki jih ima obiskovalec z uporabo računalniške in druge elektronske opreme (elektronskih naprav) ter storitev za dostop do spletne trgovine. Podjetje ne odgovarja za telefonske stroške, podatkovni promet ali druge stroške, ki bi lahko nastali ob oddaji naročila ali brskanju/iskanju po internetnih straneh.

Spreminjanje določb in pogojev

Splošni pogoji začnejo veljati z dnem objave na spletnem mestu sup-outlet.si Podjetje lahko spremeni splošne pogoje kadar koli, pri čemer pa bo o nameravani spremembi splošnih pogojev in bistvenih spremembah obvestilo vse registrirane uporabnike z elektronskimi sporočili na elektronske naslove, navedene v registraciji.

Reševanje pritožb in sporov

V podjetju spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudimo izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podjetjem lahko poveže po elektronski pošti na info@sup-outlet.si. Pritožba se odda na elektronski naslov info@sup-outlet.si.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. V podjetju se zavedamo, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. 

Vse morebitne težave in spore se po najboljših močeh trudimo reševati sporazumno.