Pogosta vprašanja

Izbira SUP-a

Kako dolgo trajajo akcijske ponudbe, kako to, da so cene tako ugodne?

S sodelovanjem direktno s proizvajalci, brez distributerjev in posrednikov ter v sodelovanju z drugimi prodajalci večih trgih omogočamo dobave izdelkov po ugodnih cenah.

Politika spletne trgovine SUP outlet je nuditi dobro kvaliteto izdelkov po dostopnih cenah.

Cene veljajo za izdelke, ki so na zalogi, v kolikor zaloge poidejo, se spremenijo cene in izdelki v ponudbi.

Akcijske ponudbe veljajo do izpraznitve zalog oz. spremembe dobavnih cen.

Kaj pomeni nižja cena izdelka v primerjavi z drugim?

Cenovne razlike so posledica različnih modelov izdelkov, njihove kakovosti in dostopnosti pri dobavah.
Kvalitetnejši izdelki, ki vsebujejo kakovostnejše materiale, dosegajo višje cene.
Velko različnih modelov ima identično tehnologijo izdelave in so izdelani iz identičnih materialov, a se cena razlikuje zaradi zahtevnosti izdelave, ki je posledica oblike in dizajna izdelka.
Oblika in dizajn nudita različne plovne in uporabne lastnosti izdelka.

Kako izberem primeren SUP zase

SUP-e zbiramo glede na uporabo in ceno.
Nudimo kvalitetne izdelke po dostopnih cenah.
Premislite, kako boste SUP uporabljali, s kom, kako pogosto in koliko vas bo uporabljalo hkrati.

SUP-i v ponudbi so kakovostni in trpežni, namenjeni so za razvedrilo in zabavo na vodi za posameznike, prijatelje in družine.

Posamezni modeli so namenjeni tudi za napredne rekreativce in športnike.

Pri izbiri bodite pozorni na obliko, dolžino in tehnologijo izdelave.

Kaj poleg nakupa SUP-a še potrebujem za SUP-anje?

Bodite pozorni na izdelke v zavihku "Trgovina".
V veliki večini gre za SUP komplete, ki vsebujejo popolnoma vse, kar potrebujete; SUP desko, veslo, pumpo, varnostno vrvico, stabilizatorje in nahrbtnik, v katerem so vsi artikli shranjeni.

Naročila in plačila

Kako plačam nakup

Če želite zaključiti naročilo s plačilom, lahko plačilo opravite z bančnimi karticami Visa, Maestro... S storitvijo Pay Pal ali nakazilom direktno na transakcijski račun. Ta se vam bo izpisal, če boste pri zaključku nakupa izbrali to možnost.

Ali je moje plačilo varno?

Da, vaše plačilo je popolnoma varno, to bo ob trenutku plačila in potrjevanja preusmerjeno na preverjenega ponudnika za plačilne protokole WSPay, spletna trgovina uporablja ponudnika plačil Airwallex, ki je preverjena in varna platforma.

Zakaj moram deliti podatke ob plačilu

Vaše podatke potrebujemo za pripravo računa in dostavo, da vas dostavna služba kontaktira in vam uspešno izroči kupljene izdelke.

Kaj se zgodi s podatki, ki jih delim ob plačilu?

Podatke, ki jih navedete v plačilnem procesu uporabljamo za pripravo računa in vaše evidentiranje kot kupca v naši spletni trgovini. Delimo ga tudi dostavni službi, da vam lahko dostavi kupljene artikle in vas kontaktira. V kolikor se strinjate z navedbo podatkov, jih lahko uporabljamo tudi za obveščanje o akcijskih ponudbah, novicah in komunikacijo z vami.

Pošiljanje in dostava

Ali je dostava brezplačna?

V sklopu akcijske ponudbe ponujamo brezplačno dostavo za vsa naročila, v kolikor bi bila dostava za posamezne izdelke plačljiva, vas na to obvesti obvestilo v nakupovalnem procesu. To vam tudi ponudi ceno dostave in možnosti dostave. Informacija velja za dostavo v Sloveniji in na Hrvaškem.

Kdaj lahko pričakujem dostavo nakupljenih izdelkov?

Običajno se kupljeni izdelki dostavijo v obdobju 2 - 5 delovnih dneh. Trudimo se za čim prejšnjo odpremo in dostavo. Čas dostave lahko varira zaradi vikendov, praznikov in dela prostih dni. Odvisen je tudi aktivnosti dostavne službe in katera dostavna služba nudi storitev dostave kupljenih izdelkov.

Ali lahko spremenim naslov dostave?

Dokler naročeni izdelki še niso odposlani, lahko spremenite naslov dostave tako, da nas kontaktirate po elektronski pošti na naslov info@sup-outlet.si z zadevo: "Sprememba naslova dostave" in pripišete številko naročila.
v vsebini sporočila navedete nov naslov.

Katera dostavna služba mi bo dostavila izdelke?

Sodelujemo z večimi dostavnimi službami, najpogosteje s službo DHL, tudi z GLS, in Hitro pošto Slovenije.
Katera dostavna služba dostavlja vaše izdelke, zveste ob naročilu izdelka.

Garancija in vračila

Kakšna je garancija na SUPe?

Na SUP-e nudimo 2-letno garancijo.
Zaupamo v tehnologijo in vzdržljivost izdelkov. Garancija lahko varira glede posameznega izdelka, podatek je zapisan ob vsakem izdelku na produktni strani.

SUP deska ima težavo, želim uveljavljati garancijo.

Kljub temu, da so SUP-i izdelani z vrhunsko tehnologijo in so pri tem uporabljeni kakovostni materiali, se lahko pripeti, da pride do težav.

V kolikor ni na izdelku zapisano drugače, imajo SUP-deske 2-letno garancijo, ki jo lahko uveljavljate. Izdelek mora biti brez znakov poškodb iz pretirane in napačne uporabe. Potrebujete garancijski list in račun ter sledite navodilom, ki so zapisana na zavihku "Vračila in reklamacije"

Izdelek mi ne ustreza popolnoma, kaj storim?

Verjamemo, da je raznovrstnost izdelkov v ponudbi dovolj bogata, da lahko zadovoljimo vsakršen okus, želje in potrebe.
V kolikor niste prepričani o tem, ali vam izdelek odgovarja, vas prosimo, da nas kontaktirate. Skupaj bomo našli rešitev, ki vam najbolj ustreza - bodisi zamenjava izdelka z drugim, ali pa vam vrnemo vaš denar.

Kupil/-a sem napačen izdelek, kaj storim?

Nič hudega, v kolikor izdelek, ki ste ga kupili ne zadostuje potrebam uporabe, ga lahko vrnete v roku 14 dni od prevzema izdelka in vrnili vam bomo vaš denar.

Izdelek mora biti brez znakov obrabe in poškodb, pripravite ga v prvotno stanje, kakor ste ga prejeli. Potrebujete račun ter sledite navodilom, ki so zapisana na zavihku "Vračila in reklamacije"

Kako poteka vračilo izdelka?

V kolikor izdelek vračate brez razloga, lahko to storite v roku 14 dni od prejema izdelka od dostavne službe. Izdelek brez znakov obrabe in poškodb priravite v prvotno stanje in sledite navodilom zapisanim v zavihku "Vračila in reklamacije". Izdelek pošljete na naslov podjetja, to pa vam vrne denar na račun, s koder ste plačali nakup (ali na drug račun). Roki vračil denarja so zapisani v zavihku "Splošni pogoji poslovanja".

Kako poteka reklamacija izdelka?

V kolikor se je na izdelku pojavila težava in je izdelek še v garanciji, jo lahko uveljavljate. Pripravite račun in garancijski list in sledite navodilom zapisanim v zavihku "Vračila in reklamacije". Izdelek, za katerega uveljavljate reklamacijo, pošljete na naslov podjetja, to ga pregleda, in preveri vzrok težave izdelka. V kolikor je reklamacija upravičena, izdelek servisiramo in neoporečnega odpošljemo na dostavni naslov. V kolikor se napake ne da odpraviti, vam pošljemo nov taisti izdelek. V primeru, da tovrstnega izdelka ni na zalogi, nudimo izdelke na zalogi glede na ceno izdelka, za čigar je bila uveljavljena garancija.

Podopora strankam

Poškodoval/-a sem SUP in potrebuje popravilo, kaj storim?

Pozdravljeni, v kolikor se SUP poškoduje iz razloga uporabe in ni tovarniške krivde, s čimer bi uveljavljali reklamacijo, se lahko obrnete na katerikoli servis, ki ponuja popravilo SUP-ov, oz. kontaktirate nas in skušali ga bomo popraviti v našem servisu.

Kako se lahko obrnem na vas?

Kontaktirate nas lahko vsak delovnik med 9. in 15. uro na telefonsko številko, ki je izpisana pod zavihkom "kontakt" ali na dnu spletne strani. Kadarkoli nam lahko pišete na elektronski naslov info@sup-outlet.si in z veseljem vam bomo priskočili na pomoč.

Ali se na akcijske ponudbe lahko vnovči dodaten popust?

Da, ob posebnih priložnostih nudimo še dodatne možnosti znižanja izdelkov, v kolikor ste v oglasih ali enektronski pošti zasledili kode s popusti, vabljeni, da jih pred iztekom izkoristite in tako kupite izdelek po zares vrhunski ceni!

  • Brezplačna dostava SLO in HR
  • Garancija dveh let na SUP-e
  • Varno spletno plačilo

  • Vračilo izdelkov v 14 dneh